aanmeldingspakket ingeleverd!!!

Hallo allemaal,

zo als de titel al zeg heb ik mijn aanmeldingspakket ingeleverd. Ik had gisteren 31-03-2015 mijn het pakket af dus ook meteen ingeleverd.

Ik had op zaterdag 21-03-2015 een interview ,luistertoets en een leestoets. Na de luister toets had ik het interviewvan te voren natuurlijk heel zenuwachtig, maar het viel heel erg mee. Je was gewoon lekker aan het kletsen over van alles en nog wat.De luistertoets ging ook goed. De leestoets ging iets minder goed niet omdat die moeilijk was maar omdat ik me niet goed kon concentreren.

Nu maar afwachten of het geaccepteerd word!!

Ik wil bij deze even zeggen dat ik niet zo goed ben in een verhaal schrijven!!

Groetjes,
Nadia

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active