Gastgezin !!

Hallo allemaal,

Vanmorgen te horen gekregen dat ik een gastgezin heb. Ik ben geplaatst in Jacksonville Alabama en ga naar Jacksonville highschool. Het gastgezin bestaat uit een vader Terry hij is 55 jaar en is volleybal coach op een college, een moeder Krista zij is 44 jaar en is bus chauffeuse voor college. ze hebben 5 kinderen en 2 kleinkinderen maar die wonen niet meer thuis. Ze hebben 2 hondjes thor en rocket. Heb net met mij gastouders gemaild en ze lijken me super aardig. Ik vertrek woensdag al. maar eerst 3 dagen naar New York en dan zaterdag naar Alabama. Woensdag 12 augustus begint mijn school al ik weet nog niet of ik een junior of een senior ben.

Ik heb er super veel zin in.

groetjes,

Nadia

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active